torsdag 5. februar 2015

Posekperten


I nabosenga ligger en dame som er ca 15 år eldre enn meg. De hjelper henne med poseskift og fomler fælt. I går brukte de gjennomsnitt 45 min pr pose Denne poseeksperten bruker mindre enn ett minutt
Men smerteproblemer er jeg De får meg ikke smertefri I går kveld var en amerikansk anestesilege og justerte så den virker lenger ned. I dag var det en høy mørk svenske som satte opp dosen fra 5 til 8. Han kommer ned og ser til meg igjen litt senere I tillegg har han kontaktet smerteklinikken og Italiener Paolo Han kommer sammen med en sykepleier Nå skal de ikke slippe taket i meg før vi har fått dette på plass Da han var her hadde jeg så store smerter at jeg gråt som et barn Det liker jeg ikke men han mente det var helt naturlig Fikk intravenøs morfin og dosen er økt Så får vi se utover dagen   Men sov bedre i natt så tror de får til å hjelpe meg Men nå er det vondt 

1 kommentar:

  1. Hold ut Annlaug, så snart de har funnet rett mix og det får grodd litt så går det rette veien, men i mellomtiden så får du krampholde på italieneren og ikke gi slipp før det er i orden. Får håpe du får en rolig kveld og en god natt. Det hjelper på. Lykke til og god bedring. Else ��������������

    SvarSlett