mandag 9. februar 2015

Noen skritt tilbake

KDet har vært forferdelige dager som jeg ikke har trodd jeg skulle klare å komme meg gjennom Men legene og sykepleierne har løftet meg gjennom time for time. 
Epiduralbedøvelsen inn i ryggen ble fjernet i går. Smerter til taket og økte doser morfin intravenøst men den lamme foten ble frisk Utover dagen økte smertene i rygg og lenden. Jeg påstod st det kom an den tynne slangen inn i ryggen som trykket på en nerve. Men ble ikke trodd før jeg hverken kunne sitte ligge eller stå Nå er den fjernet og ryggsmerten borte. Jeg får smertestillende intravenøst og i pilleform men får stadig smertetopper. Føler meg så mye bedre men noe er feil med smertene i underlivet Jeg har store sårflater og de har kuttet mye sammenvoksinger men det går liksom feil vei med smertene
I dag fikk jeg beskjed at CRP er økende over flere dager og viser at jeg har infeksjon Nå skal jeg ta CT av bekken og så legger de visst inn en dreneringsslange. Min store skrekk!!! Ikke fordi det er så vondt men så ubehagelige og ekkelt Nå skal jeg drikke 1,5 liter kontrastveske på en time og 45 min Så CT så ny avgjørelse
Noen skritt bakover men likevel fremover

Siste: De fant en lomme med puss der inne Nå skal jeg ned og legge inn en slange under ultralyd så de ser hvor de skal inn Denne slangen brukes til å tømme pusset ut og så skylles det med saltvann daglig til blodprøvene er fine Dette var i min mørkeste tanke.  Absolutt det værste jeg vet så nå er jeg virkelig lei meg Det kommer til å gå bra og delt gro fontbmen veien dit er ubehagelig Stakkars, stakkars meg 
SISTE: de vil ikke sette dren med ultralyd så det blir satt med CT i morgen. Faster fra midnatt og gruer meg hele natten Men CT er mye mer nøyaktig enn ultralyd 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar