torsdag 15. april 2010

Dagen før dagen

Da er jeg i gang med forberedelsene:
klokken 7: Frokost
klokken 10: Magnesium cocktail
klokken 14: Ny cocktail
klokken 16: 1,5 liter Dansk tømming
klokken 20: 4 bokser Preop næringsdrikke
klokken 05 i morgen: 2 bokser Preop næringsdrikke

Dagen i dag skal jeg bruke til å vaske og rydde litt. Har en slags barnesykdom at jeg alltid må reise fra et ryddig hus selv om det bare er for noen dager. Og så skal jeg selvsagt pakke ferdig sykehusbagen : PC, mobiltelefon, bøker,kryssord, McLeod DVD, tøfler og toalettsaker. Resten av tiden blir jeg å finne på do. Slike tømmeregimer tar timesvis og jeg skal tømme via en pose så det er mye styr og stell. Har forberedt alt så det går nok på et vis. Skal spare dere for detaljene om bandasjeutstyr etc :)))
Tenk nå er dagen her. Jeg har ventet siden oktober så nå føler jeg meg helt hyper av forventning, glede og engstelse.

Del to:
Tror første coctail tømmer magen alene men må få i meg resten også. Er kvalm og fryser og synes ikke det er så veldig kjekt akkurat nå. Om en time er det neste dose og gruer meg allerede. Ikke fordi det smaker så vondt men fordi det gjør så vondt. Uff og uff.......

Del tre:
Sliter meg gjennom minutt for minutt. Jeg er kvalm som om jeg skulle være dobbel sjøsyk. Og enda står det 1,5 liter Dansk saltvann på programmet.

Del fire:
Fyttigrisen så grusomt:((( Enda  6 dl igjen av 1,5 liter saltvann. Klarer jeg dette ?

To be continued...........



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar