torsdag 29. april 2010

Og plutselig ble alt bedre

Har ventet hele formiddagen på legen. Jeg måtte si fra meg fotpleien, fellestri og fellestur. Men endelig var turen kommet og jeg fikk fjernet stiftene og et einngrodd sting. Dritvondt. Tårene spratt og svetten silte men ut kom de og plutselig ble alt mye bedre. Nå har jeg avsluttet sprøytene og gått over på piller. Pillene er halvparten av sprøytene men det holder nå. Det er et kjempeskritt fremover og et synlig tegn på at jeg er på vei mot målet. Smertene er der enda men det var så utrolig godt å få bort stiftene. Beveger meg rundt i korridorene i sakte fart og ser sikkert ut som en av de andre gamle damene her. Men i dag kom det en høy mørk mann i passende alder. Så nå er det bare å rette opp ryggen og finne frem litt leppestift:) Og klokken fem er det Bingo !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar