fredag 30. april 2010

Fredag og helg

I går var en dag med vonde smerter men i dag våknet jeg uten smerte og hadde sovet tungt og godt. Endelig.
Våknet kl 2 av smerter men tok en pille og sovnet igjen. Da klokken ringte kl 7 ville jeg gjerne ha sovet videre men hadde avtale med russeren Miro til fysio klokken halv ni. En god frokost og nydelig kaffe etterfulgt av litt hvile på rommet og jeg var klar for å møte den digre russeren. Det ble trening det. Svetten piplet og jeg kjente hvor godt det var i alle musklene. At mannen har øyne til å drukne i gjorde treningen som en lek. Nå har jeg fått mange øvelser som jeg kan trene med på egenhånd i helgen. Supert.
I går kveld fikk jeg litt fnatt av rommet og kledde meg og gikk en tur. Det var sol og frisk vind men jeg hadde gode klær og lette sko og det var herlig å bevege seg. Forbi porten og videre nedover forbi ferista oge enda litt men så tok fornuften fatt og jeg snudde. Tilbake er det kun oppover bakke så jeg trengte resten av kreftene til å karre meg hjem. Neste mål er postkassene.
Nå skal jeg dusje og vaske håret før sykepleier kommer og skyller såret og bytter bandasje på resten av sårene. Klokken elleve er det fellestrim. Kanskje jeg orker den også i dag. Og på søndag kommmer kanskje Erik. Savner ham så det knaker :((((

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar