lørdag 1. mai 2010

1.mai

Her er "heimen" pyntet over alt med stearinlys og blomster i rødt, hvitt og blått. Og hvite duker og flagg. Middagen i dag er festmeny som består av røkelask og eggerøre til forrett, kalvestek til hovedrett og is med jordbær til dessert. Håper det er noe ekstra godt til frokost også. Men den er ikke før om en time.
I dag skal jeg trene på egenhånd med det programmet jeg fikk av russeren i går. Tror det blir trening med han høye mørke for han var redd for å trene alene. Snakket mye med ham og kona hans i går. De er begge på min alder og lette å prate med så håper hun kommer oppover i dag også. De yngste her nå utenom ham er noen og seksti. De fleste av dem har kreft uten annet håp om å forlenge livet. Sikkert derfor de samler seg rundt med som er så smilende og glad. Men det er ikke så bra for meg at de er så syke så må passe meg at de ikke suger energien fra meg. Han høye mørke har fått ny hofte og han danske har fått nytt kne. Dansken er på helgeperm som mange andre så det er enda mer stille her oppe nå. Vet det blir en lang dag så nå samler jeg mot og krefter for å gjøre den fin. At jeg begynner å kjede meg er jo et bra tegn dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar