torsdag 6. mai 2010

Nå reiser jeg hjem:))

Har sånn smått begynt å pakke kofferten. Jeg må være ute av rommet klokken 11 i morgen men drosjen henter meg ikke før halv fire. De skal stelle sårene mine og jeg skal til fysioterapeut klokken halv ett. Før det skal jeg lage ferdig enda et silkeskjerf og denne gangen uten aktivitøren. Jeg har malt det ferdig og krøllet det med grovsalt. I morgen skal det fikseres, vaskes og strykes.
Dagen i dag har vært helt anderledes enn de andre. Jeg var først hos legen som snittet opp kulen i såret. Kulen er blitt mye mindre men om den vokser igjen så skal jeg til fastlegen med den. Sårskyllingen av det andre såret avsluttes i morgen. Etterpå var jeg og fikk fotpleie og aromaterapi i 90 minutt. Ren nytelse.
Middagen i dag var soppsuppe, fiskegrateng og fersken med krem. Ganske godt. Etterpå var det en time avslapningsterapi. En fin og god dag.
Har mye mageknip og holder meg i nærheten av do. Krysser fingrene for at det går fint de to timene i drosjen i morgen. Men det får gå som det går for hjem skal jeg :))))



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar