mandag 24. mai 2010

En fin langhelg er over

Det har vært fine dager og mye godt arbeid er blitt utført i hagen. Jeg har utført det lille jeg kunne og mannen alt det andre. I går kom svigermor og svigerfar på besøk til skogen. Vi stekte vafler på terrassen og koste oss helt til en regnbyge avbrøt idyllen. Veldig koselig så håper de kommer snart igjen.
Jeg har fått fine røde kinn fordi jeg glemte å smøre meg med solkrem i dag. Var delvis skyet så meket ikke solstrålene. Men jeg husket å smøre mannens ansikt så en av to er jo bra. Denneuken skal jeg prøve å komme meg til frisør. Alle damer føler seg bedre når håret er fikset og dollet så nå er det min tur. På torsdag skal vi på fin restaurant i Ski. Svigerforeldrene mine har invitert sine barn med ektefeller til å være med å feire 60 års bryllupsdag. 60 år! Vi har 6 års bryllupsdag dagen etterpå men det blir jo et lite tall i forhold. Gleder meg til den kvelden. Jeg er glad i både god mat og godt selskap og når familien til mannen samles er det alltid livlig og trivelig.
Med meg går det fremover. Men alt for sakte synes jeg da. Har smerter fremdeles og enkelte dager må jeg ta en pille. Men det gror og alt er som det skal. Bare meg og min kropp som overreagerer på smerte.
Nå har jeg skrevet pakkeliste til ferien. Det er et sikkert tegn på at den nærmer seg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar