mandag 3. mai 2010

Mandag og ny uke

En dag med trening i tre økter og full aktivitet til klokken tre i ettermiddag så dagen har gått fort. Til middag fikk vi hjemmelaget ertersuppe og tykke pannekaker. Spiste godt og håpet på reaksjon i tarmsystemet men venter enda.¨Det var god mat uansett. Jeg fikk også tatt blodprøve og CRP er nå nede i 16 mens den var 76 sist uke og nesten 300 på sykehuset. Ble selvsagt kjempeglad men liker ikke at de fremdeles skyller med kvinnekateter ca 4 cm inn i buken. Håper det er bare 3 cm i morgen. Onsdag skal vi ta en avgjørelse om jeg skal reise hjem på fredag eller ikke. Må jeg ha hjemmesykepleie til det dumme såret så blir jeg her.
Været i dag orker jeg nesten ikke nevne en gang. Det har vært snø i hele dag. Den legger seg ikke men luften var full av store flak i time etter time. Jeg gikk likevel en lang tur så er jo ganske stolt da.
I morgen er det en ny dag og håper jeg klarer være like aktiv da for nå vil jeg bli frisk!!!!!
Damene i salongen har sluttet å krangle men det er blitt mye negativ klaging fra tre kreftpasienter. Jeg skyr dem så mye jeg kan for de tapper krefter fra meg. Måltidene går som før med at Astrid og meg prater og de andre to er tause og ikke vil delta selv om jeg stadig prøver å dra dem med. Fleiper og tuller med dansken og han høye mørke. Godt å le litt :)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar