torsdag 20. mai 2010

Regn og litt torden

Regn store som epler laget lange og dype elver nedover innkjørselen vår i dag. Det har vært forferdelig varmt ( 24 grader) og lummert men kun bittelitt torden. I morgen er det meldt sol så da blir det bedre. Mannen er hjemme i morgen og han har bestilt et digert lastebillass med jord som skal trilles ut forskjellige steder i hagen. Så har han noe å gjøre hele pinsehelgen. Jeg har avtale med kommunen som skal komme og merke to grensepunkt hvor vi skal sette opp skigardgjerdet. Materialene til gjerdet kom i går og to polske arbeidere kommer neste uke for å sette det opp. Så nå er det liv og røre i skogen.
Smertene i buken henger fortsatt i og tarmen lystrer meg ikke helt enda. Den har vært passiv så lenge så jeg må trene den opp. I dag snakket jeg med min sønn og måtte bare legge på og løpe til do. Sånn vil det nok være noen uker. Gleder meg voldsomt til å reise til Hellas men er samtidig glad jeg har et par uker til å bli enda bedre for jeg klatrer ikke akkurat i trærne enda.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar