fredag 14. mai 2010

Lite sykehusbesøk

De siste dagene har jeg blitt mer og mer matt og uvel. I går våknet jeg i fin form og koste meg med frokosten min mann laget til oss. Etterpå vasket jeg opp og ryddet bitte litt. Sener lå jeg på kne og lukte i et av bedene. Hos naboen vrimlet det av folk som jobbet i hagen så det smittet. Da halve bedet var ferdig sjanglet jeg rett i seg og fikk feber. Frøs og frøs og varme røde roser i kinnet. Det ene såret var i tillegg blitt mye sårere og ømmere. Jeg har åpen retur til sykehuset så ringte for å få råd. De ville ha meg inn for å ta prøver av meg så plutselig lå jeg med sykehusskjorte i en sykehusseng på akuttmottaket. De tok et lass med blodprøver også med tanke på blpdforgiftning. Jeg har operet i tarm og med alle tarmbakteriene blir infeksjonsfaren stor. Mens jeg lå der så jeg for meg mulighetene for å måtte være tilbake på avdelingen et par døgn og fikk nesten panikk. Jeg vil bli frisk ikke nå og ikke være pasient. Heldigvis var prøvene fine så jeg kunne reise hjem. Kroppen min er så sliten at den reagerer med feber når jeg blir så utmattet. Men det vil bli bedre for hver dag om jeg bare sørger for nok hvile og vitaminer og slikt. Har sovet godt i natt så får prøve å ta det litt mer med ro i dag. Men jeg ønsker så inderlig å være frisk . Både for meg selv og for min mann. Det har vært 12 lange måneder nå.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar