fredag 21. mai 2010

Sommervær

26 grader i skyggen og en liten mild bris. Det er vær jeg liker:)) Håper bare det kan vare noen dager til.
Tidlig i morges ble det levert et lass med god jord og siden har jeg ikke sett noe til mannen min. De har også vært her fra kommunen og merket opp grensen slik at vi kan sette opp gjerde. Dagene er lange nå. Jeg har mindre vondt men kan jo ikke gjøre noen ting! Vandrer hvileløst rundt og ser at timene snegler seg av gårde.
Vasker jeg klær så får jeg ikke hengt dem ut fordi jeg ikke kan bære kurven. Luke i bedene kan jeg bare gjøre med hånd for redskapene er for tunge. Og slik er det med alt jeg kunne tenkt meg å gjøre. Denne damen er ikke laget for å gå på stas så derfor kryper kjedsomheten som en liten orm under huden. Selv om det er fredda.........


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar