onsdag 26. mai 2010

Å,å,å de går likar no

Mye mindre vondt i dag og har begynt med alvorlig kjedsomhet. Sturer rundt som en katt i bur og vet ikke hva jeg skal ta meg til. Kan ikke løfte som dere vet så den lille smådullingen jeg kan utføre frister liksom ikke. Går tur hver formiddag så rett i kjelleren for å trene med strikk, balansepute og ball. Deretter er det dusj og god samvittighet. Kjenner at formen kommer tilbake nå og betennelsen som begynte å ta overhånd i det ene såret har jeg fått til å snu. I går var jeg på handletur alene til Ski. Tenk det. En skikkelig milepæl. Jeg handlet noe sommerklær, undertøy og bikini. Slitsomt og mange hvilepauser men jeg klarte det. Neste uke tror jeg det blir Oslo tur på meg. Klarer å de 2- 3 kilometerne til bussen nå vil jeg tro.
Pakking til ferien er sånn smaått begynt. Har laget meg små hauger på et bord på gjesterommet nede og pakkelistene er klar. En del av hele ferien å glede seg på forhånd.
I morgen skal vi på restaurant og ferie svigers sitt diamantbryllup.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar