onsdag 19. mai 2010

Jeg er frisk :)))))

Ble sjekket av min venn kirurgen i går. Han var nokså sikker på at betennelsen i tarmen ikke var bort men der tok han feil. Jeg visste jeg hadde rett og ble så lettet. Har lenge påstått at betennelsen vil forvinne når de kobler meg sammen igjen og slik ble det. I skjøten av tykktarmen var det veldig trangt så jeg skal tilbake på kontroll i slutten av august. Min teori er at dette vil utvide seg av seg selv så tror det kommer til å gå veldig bra. Var helt utslitt i går så dagen ble ikke så bra som den burde. Sol og 25 grader i skyggen hjalp ikke til å fjerne ettervirkningene av et døgns fasting, to omganger klyster og kirurgens klemming og pressing på vonde sår. Men en god natts søvn hjelper på mye så dagen i dag blir nok bedre. Jeg har et mål om å gå to turer i dag pluss å trene med øvelsene jeg har fått hos fysiomannen. Har smerter i dag og så må passe meg for ikke å ta for hardt i. Jeg blir så lett overivrig til å nå mitt mål om å bli helt frisk. Litt mindre enn tre uker igjen til å nå det målet så opp og hopp unge dame, her skal det trenes

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar