mandag 10. mai 2010

Hjemme og nyter det...........

Turen hjem gikk fint og det var helt fantastisk å komme hjem. Huset var nyvasket og kjøkkenbordet pyntet med en stor bukett hvitveis og rosahvite roser i stuen. Jeg ble virkelig ønsket velkommen hjem. Men er mye slappere enn jeg hadde forventet. Første kvelden kollapset jeg omtrent på sofaen men nå er det mandag og jeg er fremdeles forferdelig slapp og sliten. Mulig det er de sterke smertestillende som sliter i kroppen. De regner jeg med å slutte med i morgen så kanskje jeg går bedre tider i møte. Har også fire vonde sår på magen som må vaskes og stelles en gang hver dag. Min mann sykepleieren er en engel og hjelper meg. Det er både ekkelt og litt vondt. Skal til undersøkelse på sykehuset om en uke.
Har mageknip fordi det er så trangt der de har sydd meg sammen i tykktarmen. Forferdelige smerter men det skal visst være slik og vil gi seg litt etter litt etterhvert som tarmen utvider seg igjen.
Uff for en syting og klaging på meg da :( Men er drittlei av å være syk og dagene er ulidelig lange. Sårlig disse to når Erik jobber overtid.
I dag har jeg trent og gått en liten tur slik jeg hadde planlagt. Været var grått og mye regn etterfulgt av snø og haglbyger. Nå skinner solen og det lyser nydelig av den lysegrønne bjørka og gresset som nå er ganske grønt. Så hvorfor sitter jeg og synes synd på meg selv ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar