onsdag 5. mai 2010

Nå har je jammen vørti mykje ber

På tide jeg kommer meg hjem før jeg blir miljøpåvirket av denne sterke dialekten. Mye bedre dag i dag og den plommestore klumpen har krympet mye heldigvis. Jeg gikk tur i formiddag da var solen fremme men det var kun 1 grad så gikk ikke den lengste turen. Senere var det fellestrim i peisestuen og så fysioterapeut før jeg malte silkeskjerf. Blir spennende å se i morgen hvordan det blir når det er ferdig.
Middagen i dag var kylling og potetmos. Veldig godt men resten av dagen har jeg vært på do så et eller annet ble ikke ønsket velkommen i mine tarmer. Kan være en reaksjon på alle pillene. Er bedre nå samme hva det var.
En av mine eldre venninner her fikk en trist beskjed i dag og har kun kort tid igjen å leve. Det gjør vondt så nå vet jeg enda mer at jeg må hjem og kjenne at jeg er frisk .
I morgen er det ikke trening med fysioterapeut for da er det sårstell, fotpleie, aromaterapi, dusj, avslapningsgruppe og så BINGO :)))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar