tirsdag 11. mai 2010

Zzzzzzzzz

Pillene slår meg helt ut så i dag våknet jeg ikke før klokken var nesten tolv. Var opp halv syv og tok en pille. Da rev smertene meg nesten i to og jeg sutret og gråt. Men da var det 20 timer siden sist pille så det går rette veien. At jeg sovnet i så mange timer etterpå er nok en blanding av at de begynner å bli for sterke og at jeg nok sov dårlig i natt pga smertene. Men akkurat nå har jeg det godt så da nyter jeg øyeblikket.
Følger spent med på aktivitetene i nabohuset. Det er en grønn bil parkert i gården i den satt det to kraftige arbeidsmenn som bar bøtter og verktøy ned til huset. Hva skal de gjøre der? Hm, dette må vi finne ut av. Den brasilianske svigermoren er ute i hagen og raker plenen. Det er overskyet men hun har tykk jakke og store solbriller på. I går spurte naboen oss om skigard gjerdet vi skal sette opp så det er snart prosjektstart. Han vil i tillegg sette opp sikringsgjerde rundt hundegårdene i tilfelle de klarer å stikke av. Dette gjerde vil ikke vi se så mye av hedigvis, for de er ikke akkurat pene.
I går så jeg absolutt siste episode av McLeods daugthers og i dag så jeg et reiseprogram fra Australia på TV. Lette å drømme seg nedover men Hellas frister mer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar