mandag 17. mai 2010

17.mai


17.mai er jeg så glad i. Det er en dag jeg feirer at jeg bor i et så godt land og røres til tårer av å høre nasjonalsangen. Derfor pleier vi å reise inn til Oslo og vinke til Kongen. Men i år måtte jeg melde pass.
Pyntet ute og inne med flotte flagg og hvite duker og så laget vi pølsefest for to. Senere på dagen kjørte vi til Ski og drakk kaffe og spiste bløtkake hos svigerforeldrene mine. En liten runde til Ski sentrum for å snuse på nasjonaldagsatmosfæren ble det også. Men Folketoget var akkurat passert så vi kjørte hjem igjen etter en liten stund. Har hatt mye vondt i dag og gruer meg til i morgen. Da skal som sagt kirurgen inn og sjekke sømmen der de koblet tarmen min sammen. Har tatt klyster i kveld men ikke med forventet effekt. Kommer en ny dose i morgen tidlig. Må time det riktig så jeg er ferdig med dospringing før drosjen kommer og henter meg klokken elleve. Håper jeg får sove i natt men er vel nokstå tvilende til det allerede nå. Gruer meg for mye og så er jeg litt sulten. En bitteliten wienerpølse nå hadde vært snadder men faster man så faster man......


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar