onsdag 12. mai 2010

Plutselig ble jeg grandtante til to :)

I går var en gledens dag. Da fikk jeg svar på min Facebookmelding til tantegutten min. Han er sønn til min døde bror Bård og har bodd i Sverige i mange år. Sist jeg så Thomas var i begravelsen til Bård og da fikk jeg ikke snakket så mye med ham. Det føles som en brikke i et puslespill er på plass og jeg er så utrolig glad. Han er blitt en kjekk ung mann med samboer og en datter på 1 år. Så nå er jeg grandtante til to små jenter. Thomas var tante sin gutt da han var liten så det kjennes helt fantastisk å vite at han har savnet meg også. Gleder meg til å bli mer kjent med ham fremover.
I dag sluttet jeg med de sterke smertestillende pillene. Endelig. Tok den siste i for halvannet døgn siden så nå er det over. Har fremdeles sår som skal stelles og smerter i operasjonsområdet. Men dette er et kjempeskritt fremover. Tror jeg feirer med et lit glass rødvin i kveld jeg.
Endelig er det langhelg og Erik er hjemme mange dager. Da er dagene mine så mye lettere så selv om det er meldt dårlig vær så ser jeg frem til denne helgen. Og 18.mai skal jeg på kontroll hos kirurgen. Ringte til Aker i dag for å bestille taxi til undersøkelsesdagen." Å ,det er deg som bor langt inne i skogen, ja det skal vi fikse" var uttalelsen fra sekretæren da jeg sa navnet mitt. Trygt å godt å bli ivaretatt på den måten.
Nå ønsker jeg å være mindre kvalm, eller ikke kvalm i det hele tatt. Da  blir jeg glad da:)
Ha en fin helg alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar