fredag 9. april 2010

Helg, vår og sol

Det er meldt sol og 10 grader denne helge enda mer og sol og varme over helgen. Nå håper jeg resten av snøen forsvinner for den ligger enda og trykker hekken flat. Mannen i huset skal felle noen flere trær så han har jobb i ukevis fremover med greiner og vedkutting. God trening:)) Jeg klarer ikke være med så får holde meg til blomsterbedene mine jeg.
I går hadde jeg en lang da på Aker. Først blodprøver. Kroppen har fått nok smerte de siste månedene så til og med det lille stikket var vondt. Alle prøvene var fine og ble klarert av tre leger så nå er det bare å vente til fredag igjen. I morgen begynner forberedelsene Da skal jeg drikke noe næringsgreier tre ganger til dagen frem til operasjonen. Dagen før operasjonen er det tømmeregime pluss masse andre næringsdrikker. Godt jeg har god tid:))
Nå skal helgen og solen nytes så jeg får ladet batteriene så mye jeg kan. Bekkenet er betent og vondt men overlever noen dager til. God helg

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar