onsdag 14. april 2010

En vond dag som ble så fin

Selskapet i går gikk veldig bra og jeg koste meg og slappet av. Men det ble mange timer og jeg som har slik stålkontroll på kroppen kniper igjen alle indre organer så ikke luft eller annet slipper ut i posen. I følge legen ikke mulig men min tarm lystrer meg likevel den. Til slutt blir det nesten krampe der inne og med en mistenkt nyrebetennelse i tillegg ble det nokså ubehagelig for meg. Gikk rett til sengs og sov i tre timer.
Dagen i dag startet dårlig med bankende hodepine og vondt i alle kroker av kroppen. Flyttet dyne og pute inn i sofaen og flyktet inn i en tåpelig film. Jeg hadde så mange planer for dagen og været var nydelig så jeg ble nokså lei meg. Skal være syk i mange uker fremover så denne siste dagen trengte jeg. Men så slapp smertene taket og jeg fikk i meg litt mat. Helt herlig. Så fantastisk at dagen likevel ble så fin. I morgen er det pakke og tømmedag så den blir ikke bra samme hvor mye solen skinner.
Takk for alle hilsener på mail og Facebook. Spesielt takk til Torill på Sola og Torill i Oslo for gode ord.
Skulle ønske jeg klarte å sette ord på hvor mye det betyr for meg med den støtten jeg får av dere alle. At noen tenker på meg og bryr seg om hvordan jeg har det er min beste medisin. Hold ut med meg litt til så er jeg snart oppe og går igjen. Kjempeklem til dere alle fra meg:))))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar