tirsdag 29. april 2014

Jeg skal hjem




Jeg får reise hjem i dag. Jeg bobler over a glede og takknemlighet. Jeg har lengtet sånn hjem at jeg har stengt tankene inne. Nå får jeg reise hjem og fortsette behandlingen der. Jeg kan ikke få mer intravenøst nå fordi årene mine ikke klarer mer. Men ned crp på 60 er det trygt å gå over til tabletter. Jeg skal tilbake hit om en måned på kontroll og så om tre måneder. De skal diskutere meg på stormøtet men han var helt tydelig på at jeg måtte forberede meg på en ny stor operasjon om noen måneder. Jeg ble lei meg og satt helt ut selv om jeg jo har visst at det vil bli sånn. Men akkurat nå er det betent og de kan ikke gjøre noe. Så jeg skal hjem til sengen min og hagen min og mannen min og være pasient der. I dag er det dag 11 og jeg er sliten og lei. Denne beskjeden kom som en gave.

Skal ringe mannen og fortelle nyhetene. Han har vært ute i hagen uten telefonen i lomma. Advare ham at nå kommer kona hjem og blir hjemmepasient. Tror han blir glad

8 kommentarer:

  1. åååh, tenker det skal bli godt å komme hjem!!!!!!!! 11 ensomme dager skal nå byttes bort til fine og gode dager hjemme med mannen <3 tenker han gleder seg like mye som deg. Han vil nok heller ha en glad kone han kan pleie hjemme, enn en ensom og trist kone på sykehus, langt borte. Så får vi ta det andre når det kommer, men NÅ skal det bare gledes over hjemkomsten <3 VELKOMMEN HJEM!!!! stor klem fra Henriette

    SvarSlett
    Svar
    1. Nyter å være hjemme Og mannen smiler:))) I går var det litt slitsomt med masse oppkast og frysinger men i dag er jeg mye bedre. Kleeem fra meg

      Slett
  2. Så deilig at du endelig får komme hjem! Og siden det virker som om du har en knakende grei kar til å ta seg av deg i heimen, så blir det så bra! Stor klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:)))) Og klem tilbake Jeg har en utrolig mann så har det mye bedre her. Og i dag er formen noe bedre enn i går. Skritt for skritt opp og frem.

      Slett
  3. Jippy - varme tanker fra Søss <3

    SvarSlett
  4. Jeg gleder meg med deg, stor klem fra Else

    SvarSlett