fredag 25. desember 2009

1.juledag

Det snør i dag også. Vi spiste en flott julefrokost og så ut på alle de snødekte trærne. Det ene treet er pyntet med julelys som lyste mellom snøen og ved siden av stod det to rådyr. Kan det bli mer idyll?
Vi hadde en fin høytidelig og morsom julekveld i går. Nydelig mat på flott dekket bord og begge julepyntet med dress og finkjole. Og utrolig mange gaver under treet. Vi fikk begge mye fine gaver. Vi fikk begge pyjamas så vi endte opp med pyjamasselskap mens vi spiste nattmat. Behagelig og kjekt.
I dag skal vi pyntet oss og kjøre til Hønefoss hvor vi er invitert til Henriette og Roar sitt nye hjem. Der får vi servert pinnekjøtt så det gleder jeg meg veldig til. Det er et stort skritt for meg å spise sammen med andre med posen på magen. Fordelen der er atalle gjestene der snakker mye og høyst så da hører de kanskje ikke lyder fra min pose. Og så må jeg bytte pose på et gjestebad og ikke hjemme. Dette koster meg mer enn noen aner. Jeg synes det er helt grusomt. Nedverdigende.Men jeg skal klare det og kose meg. Håper jeg....

1 kommentar:

  1. Henriette Vangen31 januar, 2010 13:24

    her MÅ jeg bare slenge inn en kommentar:

    DU ER TØFF!!!! klart vi ikke helt forstår hva du går gjennom med denne dingsen på magen, men fy flate så modig du er, og tøff!!! du er annlaug, ikke annlaug med pose på magen. bare annlaug...

    klem

    SvarSlett