søndag 20. desember 2009

Nå er jeg sliten.....



Har hatt en fin helg og i dag kjente jeg skikkelig julestemning. Men kjenner at jeg har lite krefter og tårene kommer for ingenting. Og foran meg har jeg to fæle dager. Rett etter frokost begynner sjauen. Da skal jeg drikke et glass Phosphoral og det smaker møkdæbøjaøluflowa. Klarer nesten ikke få det ned uten å kaste opp. Helt forferdelig. Så er det bare å vente på virkningen som er at tarmen tømmes. Og når denne skal tømmes i en pose på magen blir det en hektisk dag. Jeg kan ikke spise noen ting kun drikke vann og kaffe som også skal ut igjen. I en pose. Klokken syv på kvelden er det ny dose med dette forferdelige brygget og ny reaksjon i tarm og pose. Av erfaring vet jeg det varer hele natten.
Dagen etter skal jeg på sykehuset til to skopier. Får helt panikk når jeg tenker på dette. Må prøve å ta en time om gangen. Ønsker meg krefter og mot

2 kommentarer:

  1. Kjære Annlaug !
    Jeg kan ikke ta smertene fra deg - jeg kan ikke gi deg krefter - det eneste jeg kan gjøre er å sende "god bedring" tanker og prøve meg på en telepati med engergi - slik at du ikke gir opp.
    Tenker på deg hele tiden - men det vet du jo :)

    SvarSlett