mandag 21. desember 2009

Den vonde dagen.....

Sov lite i natt fordi jeg gruet meg slik til i dag. Frokost så ned med mageskyllemiddelet. Måtte ta det i tre omganger fordi jeg nesten kaster opp. Helt forferdelig grusomt Gråter og svelger men får det i meg. Nå sitter jeg her med en enorm kvalme og forferdelig mageknip. 2 poseskift er vel bare starten. Holder sengen og håper jeg sover bort deler av dagen. I tillegg har jeg blitt forkjølet. Uff må nesten le litt, stakkars meg :)))

Del 2:
Kvalmen har gitt seg og det meste av jobben er ferdig. Nå er jeg bare sulten:) Men det er enda et døgn igjen før mat. Kommer ikke til å klare dose nr to i kveld så nå drikker jeg vann til den store gullmedaljen. Og litt sitl kjøttsuppe:)

Del 3:
Drikker litervis med vann for jeg klarer ikke den siste dosen med midlet som skal tømme magen.
Venter vel i grunnen bare på at det skal bli natten. I morgen skal jeg til sykehuset og så er det over . For denne gang.

1 kommentar:

  1. Håper at dagen går fort og at du slipper dette snart. Bare la dem finne noe på skopien som er lett å fikse på så skal du se at vår og påske skal gå som en drøm. Klem Else

    SvarSlett