torsdag 31. desember 2009

Siste dag i 2009

Dagen for ettertanke og refleksjoner. Våknet grytidlig og hadde en stille mimrestund med meg selv her. Det har vært et rart år med mye sykdom. Har vært innlagt på sykehus flere ganger og operert to ganger. Når jeg tenker på hvor mye vondt jeg har vært gjennom blir jeg satt helt ut og kan liksom ikke forstå det. Jeg bruker ikke så mye energi på å tenke tilbake på alle detaljer. Slik var det bare og når man står midt oppe i en situasjon så tåler man det utrolige. Jeg bruker heller mer tid på å se fremover og gleder meg til det som kommer. Prøver å være i situasjonen når den er der og gråter når jeg er lei og smiler når det er bra. På den måten blir jeg ferdig med hver sak etterhvert.
I kveld blir det en stille og fin fest for to. Bordet er nydelig dekket i hvitt, blått og gull. Det lukter nydelig fra kjøkken hvor Erik tilbereder en treretters gourmet meny. Vinen står til lufting og temperering. Nå skal jeg i dusjen og så er det sminke og pynting. Er det fest så er det fest:) Fyrverkeri får vi se på TV for jeg vil ikke ut når det er minus 20 grader. Kan ikke bli syk før den store dagen.

Takk for året som har gått alle som leser dette. Eller som vi sier på Sola : Takk for d gamla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar