mandag 7. desember 2009

Mandag

Tja, hva skal man si? Det er mandag og vi er i andre uken av advdent. Sov bra i natt men drømmer masete så helt bra er det vel ikke. Har ringt sykehuset for å få dato til operasjon. Venter på at de skal ringe tilbake.
Har også ringt kirurgen og purret på reseptene han skulle sende for en uke siden. Venter på beskjed der og.
Og så har jeg ringt NAV hvor jeg er innkalt til samtale fordi jeg snart har vært sammenlagt sykemeldt et år. De skal også ringe tilbake. Så nå sitter jeg her da med begge telefonene og venter ......

Del 2:
NAV ringte omsider og jeg behøvde ikke komme inn. Jeg skulle bare sende inn søknad om Rehabiliteringspenger.
Kirurgen ringte og sa han hadde sendt reseptene torsdag så da kommer de vel i posten i morgen. Men han likte ikke at jeg har så mye vondt så ville ha meg inn til  scopi i morgen tidlig. Da får jeg en nål i hånden og de doper meg ned. Godt at de sjekker dette nå for jeg kan ikke ha så mye smerter til langt ut i januar.
Sitter på med Erik inn og får drosje hjem. Så i morgen er det opp grytidlig så jeg får dusjet, skiftet pose og bind osv før avgang.

2 kommentarer:

  1. Håper de kan hjelpe deg, slik at du kan få en god advent og juletid. Det var forresten noen flotte nisser du omga deg med - tenker at du har et ordentlig julehus når du pynter :)

    Lykke til i morgen - skal tenke på deg.

    SvarSlett
  2. Takk, Torill:)))
    Jeg får spesialbehandling så får nok den hjelpen jeg trenger. Jeg er den første med min diagnose så de passer godt på meg.
    Her er det julehus i hver krok. Mye nisser og mye pynt men ikke overdådig. Skal legge ut litt bilder senere

    SvarSlett