fredag 4. desember 2009

En grå dag

Det snør ute og himmelen er helt grå. Jeg har så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg selv.
Har gradvis blitt mer og mer ømt og grusomt vondt i endetarm og strikk. Helt uutholdelig vondt så må nok til med smertestillende. Håper det gir seg så jeg slipper bli lagt inn. Selv om en sykehusseng akkurat nå virker fristende.
Men nå er det helg igjen og i dag har mine to Eriker fødselsdag. Den yngste er på Sola så han får jeg ikke gitt noen klem Men det eldste kommer snart hjem og da blir nok denne grå dagen mye lysere.

2 kommentarer:

  1. Kjære Annlaug !
    Leit å høre at du har så vondt :( Jeg leser innleggene dine hele tiden - og følger med, selv om jeg ikke skriver noe hver dag.

    Huset deres ser så koselig ut med alle lysene, høres ut som du har funnet deg godt til rette på østlandet.

    Nå har Mai begynt på hjertemedisinene, så er det bare å håpe at jeg får ha henne hos meg lenge ennå.

    Tenker på deg !
    Klem fra Torill

    SvarSlett
  2. Takk Torill
    Setter utrolig stor pris på dine oppmuntrende kommentarer.Det at noen"ser" meg og mine problemer gjør dem så mye mindre. Jeg er en positiv og livsglad dame men nå har jeg fått min kvote for en stund. Blir sikkert bedre i morgen. Håper jeg... Kan ikke gå oppreist så stavrer rundt med bøyd overkropp og ser ut som en 90 åring. Må jo bare le litt:) Venter på medisinene til den betente tarmen. Tror det blir bedre da. Ha en fin kveld og håper det går bedre med Mai. Hun er nok en god venn og selskap for deg
    Takk for alle gode tanker,Torill
    Klem fra meg

    SvarSlett