onsdag 23. desember 2009

Lille julaften og stemmeløs

Så glad og lettet over at alt gikk bra med undersøkelsene på sykehuset i går. Er litt forkjølet og i går kveld mistet jeg stemmen. I dag er det aldeles lydløst her. Ikke vondt eller sært , bare helt taust. Så tydeligvis et virus som angrepet stemmebåndet. Pleier å gå over etter et par dager men det er slitsomt å ikke kunne snakke.
Lille julaften i dag og juletreet skal pyntes i kveld. Det er en tradisjon jeg har tatt med meg østover. Da spiser vi julegrøt og fenalår og pynter tre med litt småkranling :) Skal det være flagg på? Skal det være glitter? Skal den store blå kulen henge på? Skal alle de gamle papirkorgene på . Vi har alle ulike meninger her men blir alltid enige til slutt og flirer og ler. Når guttene mine er her gir jeg bare opp da tar de styringen sammen med Erik Men i år er det bare Monica, Erik og meg som skal pynte treet så da kan jeg få gjennom noen krav. Heve stemmen litt. Ånei, jeg har jo ikke stemme :) Monica kommer i dag og skal være her til i morgen tidlig,
I dag skal jeg pakke inn alle de gavenee som Erik ikke skal se og pynte ferdig på kjøkkenet. Når juletreet er pyntet i kveld tar jeg bort alt lilla pynt og duker og bytter ut med juleduker og pynt. Hovmesteren på TV kl 21 og julefred i huset.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar