tirsdag 29. desember 2009

Kalkundag

Tidlig oppe i dag etter en nesten søvnløs natt. Er så oppspilt fordi jeg skal endelig bli kvitt disse strikkene i underlivet. Skal undersøkes av kirurgen i dag klokken ett men melder meg i luken tidlig så de har god tid til å sette veneflon. Tenk siste undersøkelsen før operasjonen. Nesten ikke til å tro.
På vei til sykehuset skal vi innom og bytte en genser jeg fikk i julegave. Den hadde et ekstra hull akkurat som meg:)
I kveld kommer Monica og Morten og svigerforeldrene mine til middag. Morten har vi ikke hilst på enda så det gleder vi oss til. Det er derfor vi ikke har avlyst selskapet selv om jeg kommer til å være pjuskete og slapp i dag. Kalkunen er klar til steking og nå skal han skrelle poteter og jeg lage saus. Så er jeg klar til enda en skopiundersøkelse :(

Ute er det masse snø og akkurat nå minus 18,7 grader

1 kommentar:

  1. Lykke til idag. Skal tenke på deg og passe på Klaus...overlat han til meg du. Nå er du et langt skritt videre i prosessen og i det fjerne venter øya og deilig sommer.

    SvarSlett