torsdag 24. desember 2009

God Jul

Vi har kost oss med en fin frokost i dag før Erik kjørte på jobb . Monica har vært her fra i går da de pyntet juletreet så hun satt på med Erik hjem. Nå er han ute og måker snø Det snør tett med store tunge flak og mer snø har de meldt. Jeg har litt mer stemme i dag men er veldig hes. Ribbe,medisterkaker og sossisser ligger klar på benken men skal ikke stekes enda. Middagen blir ca halv seks så det er god tid. Eneste som skal gjøres er å dekke bordet og pynte meg litt. Nå skal jeg ha litt kaffe og julekaker og kjenne litt på julestemningen. Når jeg får melding fra guttene om at de allle er samlet og klar til pinnekjøtt hos pappa senker den ritige freden seg hos meg. Sånn er det vel å være mor og bekymre seg for alt . Savner dem men denne julen har jeg ikke krefter til så mye. Men jul blir det både hos dem på Sola og her i skogen hos oss.
God Jul alle sammen:)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar