torsdag 10. desember 2009

Torsdag og snart helg

Så vidt jeg orket å stå opp i dag. For første gang følte jeg at jeg ikke orket dette mer. Smerter og hull og poser og bind og plaster og langer og piller og og og. Totalt motløs. Men det nytter jo ikke å gi opp så jeg får krype videre. Nå er det bare 31 dager igjen til 10.januar. Tok en av de svake nye pillene og etter en time var livet plutselig helt herlig. Hm...hva kan der være i de pillene der da? Ikke smerter og alt var liksom helt greit, på ein måde. De varer bare 6 timer så nå kjenner jeg smertene kommer tilbake. Men da vet jeg det er hjelp å få.
I morgen skal vi til Vinterbro og handle matvarer til jul. Ribbe, pinnekjøtt, kalkun Her skal det ikke spares på noe selv om vi skal være alene hele julen. Jeg må ta en pille før handling så det kan bli mye rart i den handlevogna der da*ler*. Er glad det er helg nå så mannen i huset kan være hjemme med meg.
Koser meg med nissene mine og adventspynten

2 kommentarer:

  1. Vannari hva som kommer i kurven bare du klarer å kose deg med det. Det er godt du har en dato å se fram til. Else

    SvarSlett
  2. Har ikke fått dato enda jeg bare bruker 10 januar som en dato å telle ned til:) De har ikke satt opp programmet for neste år enda men jeg skal settes opp i første halvdel sa de. Skal til neste undersøkelse 22.desember og håper å få vite mer da.
    Nå er det handletur så får vi se hva vi kommer hjem med....

    SvarSlett