søndag 6. desember 2009

2.søndag i advent

En lang natt igjen. Gikk og la meg klokken 3 men da sov jeg helt til frokost. Har det noe bedre i dag så det lover jo bra. Burde vel egentlig hatt en rullestol til å ta meg rundt i huset men dørene er ikke laget for det så får vralte meg rundt som Ringeren av Notredam, krokrygget og haltende.
Sitter her i stolen og ser på all den fine adventspynten. Så fint og koselig det blir i stuen. Håper de tre sønnene mine har lært av meg og pynter til jul og kjenner gleden av det. I dag har jeg planlagt å lage julekort og til-fra lapper. Må også lage en liste over gaver jeg skal kjøpe for de skal handles inn tidlig neste uke. Så vondt som jeg har det er sjansen for noen dager på sykehus stor så nå haster det med å få utført viktige oppgaver.
Snøen ligger her enda og gjør den grå dagen lysere. Ute er det kaldt og surt men inne er det herlig varme fra vedovnen. Blir en fin dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar