tirsdag 15. desember 2009

Julegavinnpakkingsdag


Har hatt et par gufne dager. Hopper bare over dem:( 
I går var jeg hjemme alene og kjørte til og fra Ski med drosje. Ble en koselig dag og fikk meg i skikkelig god julestemning. Kjøpte julegaver som skal sendes og litt flere. Hadde god tid og kikket på folk og pynt. Men da jeg kom hjem flere timer senere var jeg totalt utslitt og orket ikke gjøre noe som helst. Da var det vondt å være alene.
Nattmedisinering og bandasjeskift ble heller ikke slik det skulle så er veldig glad min sykepleier kommer hjem i dag. Hvis ikke måtte jeg fått hjemmesykepleier til skogen eller lagt meg inn noen dager. Jeg er heldig:)
Det snør og alt er helt hvitt ute. Inne er det julepyntet mer og mer og til lunsj er det julesylte. Nå er det Jul.
Alt er bra men smertene er på plass og er store så det er ikke bra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar