onsdag 16. desember 2009

Nå er det snart jul:)

Våknet tidlig og følte meg så bra at jeg like godt stod opp selv om klokken ikke var 6 en gang. Hadde en del som måtte gjøres i dag så var vel litt julestresset. Gavene til guttene mine pakket jeg inn i går men hadde noe flere som skal sendes vestover å pakke inn. Den ene gaven er selvlaget og jeg oppdaget at jeg manglet en del så får ikke sendt den før i morgen. Men det er en liten pakke så satser på at den kommer frem i tide. Julekort lages og printes og limes men de blir ikke ferdige før sent i kveld. Jeg sender mye kort og skriver mye så det blir små brev. Liker å få Julekort selv så håper alndre blir glade for disse hjemmelagde kortene.
I morgen er det tannlege igjen så da er det opp enda tidligere. Erik setter meg på toget etterpå så jeg ender vel opp i Ski og kjøper de siste gavene. Har ikke mange igjen så det blir bare kos. Men det er først i morgen  nå skal jeg nyte denne dagen og mangelen på smerter. Yippiiii


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar