mandag 10. juni 2013

Dagen før dagen


 
Reisefeberen raser så det ble en tidlig morgen. Men i morgen blir det enda tidligere. Da kjører vi hjemmefra klokken halv fire om natten så jeg må opp minst en time før det for å få tid til poseskift, litt kaffe og mat og så enda en ny pose. Har begynt å grue meg skikkelig nå men angsten overskygger ikke reisegleden helt. Tror jeg får en liten reaksjon når jeg kommer ned. Enten danser jeg på stranden av glede. Det er stranden ved hotellet og der er det mye folk. Eller så hulkgråter jeg litt før smilet overtar.


                                                            

Koffertene er klar. Det gjenstår kun noen småting slik at jeg har litt å putle med i dag. Ellers så skal jeg hvile mye i dag så jeg er uthvilt og klar til i morgen. Har vært forsiktig med hva jeg spiser et par dager nå og i dag blir det skikkelig "sikringskost" Jeg kan ikke ta noen sjanser. En mage i ulage når vi skal reise er vanskelig uansett, men for meg en krise.



Fra i morgen går bloggen over til ferieblogg. Jeg kommer til å skrive litt om hvordan jeg har det Og selvsagt dele noen flotte bilder. Men da skriver jeg fra mobilen og det blir litt rar størrelse på bildene. Jeg legger heller ikke noen link til siden på Facebook så om du vil følge meg i ferien så må du lagre linken http://trulteskogen.blogspot.no/ eller bruke en gammel link fra Facebook og så klikke på Start på høyre side.



God sommer!!!!!!!!

6 kommentarer:

  1. Ha en flott avslappende dag. Nå er terrassebordene på plass igjen og vi har kastet mange bæreposer med graps. Det var ikke rengjort under der siden terrassegulvet var nytt og jeg hadde ikke lyst til å legge teppe der før det var rengjort. Så i dag er prosjektet å finne ett teppe som vi kan legge der ute slik at det blir enda lunere. Vi har ikke begynt skikkelig nedtelling enda, men i dag er det fem uker til vi og reiser på ferie. Kjenner det godt nå, men tror jeg har full kontroll. Har i hvert fall ikke behov for å kjøpe noe nytt å ha på, men har funnet ut at en ny lys drakt når jeg kommer ned er noe som er kjekt å ha i skapet. Vil ha med kjole, skjørt, bluse og bukse om ikke mannen protesterer. Han pleier ikke å gjøre det, men av og til mener han at jeg tar litt av når jeg er ute og shopper. Kos deg med å slappe av og lade opp batteriene til turen i natte/morgentimer. Vi våknet klokken fem i dag så tidspunktet er litt tidlig morgen når dere tar i vei. Dette går fint Annlaug, nå vet du hva du kan forvente og tar dine forhåndsregler slik at det kommer til å gå på skinner. Jeg tror at du kommer til å danse og gråte av glede når du er på plass. Kos deg. Klem fra Else

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, Else. Så bildet fra terrassen så teppe har dere funnet. Det ble kjempelekkert!!! De kan dere kose dere mens nedtellingen begynner. Klart du må ha en ny lys drakt og alt det andre. Han protesterer ikke så veldig kraftig tenker jeg :) Nå er jeg reiseklar og bare venter til klokken er ca ti i kveld . Da prøver vi å sove et par timer i alle fall Gleder meg mer enn jeg gruer meg nå Heldigvis. For min ferie pleier å begynne når vi reiser hjemmefra Selve reisen er en stor del av den så jeg ønsker å kose meg og ikke grue meg
      Klem fra meg :)))

      Slett
  2. Det blir spennende å følge deg gjennom ferien din Annlaug. Dere må ha god tur og storkose dere. Det går nok mye bedre en du tror skal du se...

    God tur.. Hilsen N M...

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) Jeg skal nyte hvert minutt Jeg er mindre nervøs nå Gleder meg mest. God bedring til deg:))))

      Slett
  3. gleder meg "til å reise på ferie sammen med deg"!!! :)dette blir så bra for deg! det blir en ny annlaug som kommer hjem, og jeg gleder meg til å se henne i dåpen..!! :)

    stor klem fra henriette

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk vennen:) Jeg gleder meg også til dåpen Blir godt å se dere igjen og lille Kristine ikke minst
      Klem til dere alle fra meg :)))

      Slett