onsdag 12. juni 2013

Skiathos life

Flyturen gikk kjempefint Ikke bevegelse i stumpeline og ikke smerter Varme og svette hoppet vi i havet med en gang vi hadde fått rommet vårt. Frisk med ca 22 grader i begynnelsen så ble det nydelig når kroppen ble litt avkjølt Vi spiste lunsj på hotellet og ble ønsket hjertelig og rørt velkommen av Brit og mannen. Kvelden i Gamlehavna sammen med våre Australske venner var akkurat så fin som jeg hat drømt om Så godt å se dem igjen! Jeg var litt sliten og fikk litt vondt så vi gikk rett hjem etter en koselig og god middag mellom Bogenvilla i mengder under åpen himmel. 

I dag er det lettskyet og frisk bris. Det et et væromslag på gang og været blir varmere Nå kl elleve er det ca 24 gr men vind Vi sitter i nye havna og drikker Cappucino påkledd shorts og en liten topp Vi nyyyyyyter. Det blir selvsagt bading i dag også men først skal vi nyte byen og leie moped til mannen 

6 kommentarer:

  1. Låter toppen:-) Glädjer mig med dig<3

    Riitta

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen talk kjære deg:))kr Jeg nyter og nyter

      Slett
  2. Høres helt herlig ut Det er du veldig fortjent Annlaug. Nyt turen og ferien i fulle drag <3
    Jeg har fått time i MR den 16 Juli. Og de fant ingenting i tykktarmen . Blod prosenten har godt opp igjen så nå føler jeg meg mye sprekere. Håper på det beste ..
    Klem N M....

    SvarSlett
    Svar
    1. Høres bra ut !!! Da er nok faren over for denne gang Men ta MR uansett Lykke til!!!
      Jeg har det kjempefint Alt går bedre enn jeg trodde og våre Australske venner fleiper og vitser over meg og posen så om det kommer litt lyd en gang så kan jeg slappe helt av :)))

      Slett
  3. Så kjekt å lese. Jeg var til kontroll å går og legen kan ikke bli mer fornøyd sa hun, alt går rette vei, det som skulle opp går opp og det som kunne være nede går mer ned. I dag hadde vi oss en impulsiv dagstur til Bergen. Koselig tur i solen når det er for kaldt hjemme til å sole seg. 14 grader på det meste, men når vi reiste tilbake til hytten så kom regnet. Vi blir her til lørdag før vi setter kursen hjem og forbereder oss til barnedåp på søndag. Julie Helene blir navnet, etter min mor og den tanten som ligger på Lagård. Sev om du er høyt oppeså ta det litt med ro slik at du kommer hjem helt fin. Skynd deg langsomt i rett retning, du når frem uansett. Håper dere får ett topp opphold hilsen oss som er på hyttetur i regnet. Klem fra Else

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Else Trenger at du minner meg på å ta det litt med ro. Blir lett mye gåing når det ikke er strandvær Det er bra for meg men jeg blir sliten Hvilte mye i går og har hatt to poseskift ute på restaurant Jeg er så stolt! I morgen kommer solen og neste uke blir det knallvarmt. Herlig))
      Klem fra en glad meg:))))

      Slett