søndag 16. juni 2013

Varmen stiger

Enda varmere i dag enn i går. Ikke en sky på himmelen. En svak bris leker med håret og bølgene ruller mykt mot stranden Jeg et i mitt lille paradis og nyter !!!!!
I går var vi en hel dag på stranden. Jeg orker ikke bli solbrent så smører med høy faktor og søker skyggen Huden skifter uansett langsomt farge. Den solvarme dagen gjorde underverker og skallet mitt begynner å slå sprekker Lunsj på strandtaverna med påfølgende poseskift slår meg tilbake til virkeligheten. Slår hardt og det smerter. Men godt og helt nødvendig å sette ord på smerte og angst for oss begge to. Han samler meg opp igjen og støtter meg videre og jeg støtter ham. Så utrolig glad jeg er i denne mannen. 
Jeg tok bussen utover i dag også mens han koste seg med mopedtur ut til stranden. Slik gjør vi det til tirsdag når bi leier ATV for de siste to ukene. Slik får jeg en rolig start. 
Nå skal jeg bade for andre gang i dag Temperaturen har steget både i luften og i vannet så det er en nytelse å senke kroppen ned i det klare vannet. 
I går kveld møtte vi våre australske venner på vårt hotell. Nøt utsikten og god drikke før vi gikk til nabotavernaen og spiste. Kvelden var fløyelsmyk og stemningen sommerglad. Vi vandret hånd i hånd hjem til hotellet etter middagen og tente levende lys på verandaen. Akkurat så idyllisk har vi det. Ikke et ord er overdrevet 


4 kommentarer:

  1. <3 kos dere videre... :)

    SvarSlett
  2. Ta hver lille utfordring etter hvert. Ting tar tid og tid har du, kos dere fortsatt. I dag var det barnedåp og foreldrene til to av dåpsbarna overrasket hele familien med å gifte seg etter at dåpsseremonien var over. En skikkelig opptur for alle i kirken, og far il bruden så ut som han hadde ramlet fra månen. De ante ingenting før han ble hentet ut på gangen og ble spurt om han ville følge datteren til alters.
    Så vi har og hatt en strålende dag om ikke så varm som dere. Klem fra ei som er trett i dag. Else

    SvarSlett
    Svar
    1. Stilig!!!!! Det var nok en overraskelse for alle Kjempekjekt:)))

      Slett