lørdag 15. juni 2013

Strandlykke

Fjerde hele dagen og vi kunne endelig dra til stranden. Det har vært for mye skyer og regn til stranddag tidligere Varmt nok til shorts, havbad og fine dager, men nå kommer varmen. Akkurat nå ligger jeg strekk ut på en solseng og skriver. Vi skal snart bade igjen og boka er kjempebra. For et herlig liv! 
I kveld skal vi ut og spise med våre venner men først en herlig, lang og lat dag i solen. Mannen har lagt på svøm så jeg får skynde meg etter Det ble målt 23 grader i vannet. Friskt og godt

1 kommentar:

  1. Kos deg, litt for kaldt i vannet for meg, men høres deilig ut. Nå er båten på sjøen og gresset rundt hytta slått, så nå kan vi slappe av noen timer før vi setter nesen hjemover. I morgen er det barnedåp og etterpå reiser Arnfinn til Erfjord for å jobbe med hyttetaket. Jeg følger etter med Bjørg neste fredag. Nå er det bare en måned til vi reiser på ferie så da kan jeg starte nedtellingen. Arnfinn har halvannen uke igjen av friperioden så jobber han to uker og den 15 juli så reiser vi. Håpet å få reise med det nye flyet til Norwegian fra Oslo, men det er forsinket. Blir nok ikke før neste gang. Kos dere og ta ett lite glass for meg og, men bare ett lite for du må ha plass til litt for deg selv og så tåler jeg ikke så mye. Hils mannen. Klem fra Else

    SvarSlett