onsdag 26. juni 2013

En lat dag i solen

En livlig kveld i går med farvel middag for paret fra Wales og det ble en sen morgen  i dag. Morgenbadet var nydelig klokken åtte selv om det blåste stikker og strå. Sliten i magen, joda det er helt mulig med mine opplevelser, ønsket jeg en lat og rolig dag. Det lange sirkelarret er sårt og ømt etter alt saltvannet og sanden. Han kjørte på tur alene og jeg vasket klær før jeg ruslet til byen Ble ikke så veldig mye shopping men har sett meg ut litt kunst som skal med hjem. Olivensåper og Skiathoshonning ble dagens fangst. Det er så koselig å rusle i de gamle, trange gatene så unødvendig å handle for å kose seg der. Mannen møtte meg til lunsj. Skikkelig gresk og lang lunsj. Resten av dagen slappet vi av på balkongen før vi gikk til byen. Her sitter vi nå og bare nyter livet, hverandre og vinen        Det store "problemet" i kveld er som vanlig hvilken utendørs taverna vi skal velge til middag 

5 kommentarer:

  1. Og du snakker om at jeg har vett til å nyte? Ikke værst du heller, jenta i skogen <3 :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi er nok ganske like du og jeg :)))

      Slett
  2. Bare luksusproblemer for dere skjønner jeg jo etter hvert. Ta den med den maten dere liker best og kos dere skikkelig. Else

    SvarSlett
    Svar
    1. Og det gjorde vi:))) Nydelig mat i passe på den perlen vi har funnet denne gangen Blir nok enda en kveld der før vi reiser hjem. Begynner å bli flere luksusproblem enn store problem nå. Kan vel ikke bli bedre :))))

      Slett