torsdag 20. juni 2013

Morgenbad

Endelig!!!! Har lengtet hele vinteren etter morgenbadet på Megali Ammos. Alle de lange sykehusmånedene er det dette jeg har drømt om. Vi har vært her i mer annen uke men vannet har vært for kaldt for meg og jeg har vært for svak. Men i dag var alt perfekt Ble selvsagt rørt til tårer men det er lov. Nå håper jeg at jeg orker mange morgenbad for det er en nytelse som ikke kan beskrives. 
Senere: Klokken er 12 og stranden er ikke halvfull Fredelig og nydelig. Har badet mange ganger. Vannet er perfekt Faktkisk er alt perfekt så jeg skal ikke gjenga meg selv. Boka Tirsdagsdamene er akkurat avsluttet uten noe stort savn. Hva  neste bok blir vet jeg ikke. Nå skal jeg først nyte lyden av bølgene på Ag. Eleni beach


6 kommentarer:

  1. Kos deg med både morgenbad og andre bad. Så kjekt at du endelig har fått oppleve det du har drømt om i hele vinter. Kos dere Klem fra Else

    SvarSlett
  2. Koselig å høre Annlaug! Ble ikke så mange morgenbad på meg heller..... men noen ble det. .... nydelig! Jeg er så lykkelig for at jeg kom meg gjennom de 14 dagene uten uvi.... gikk så bra! ! Kos dere videre på denne herlige øya..... jeg har begynt nedtellinga til 27. aug. STOR KLEM

    SvarSlett
  3. Håper du får tatt igjen morgenbadet i august/september Det var nydelig i dag men det er ho også mye varmere nå. Holder meg i skyggen under parasollen og bader i ett sett Skiftet ikke engang bikini før vi skal spise lunsj men ingen tegn til uvi så det et krisen over heldigvis Jeg hat nok med alt det andre Jeg nyyyyyter dagene nå :))) Solvarm klem fra meg

    SvarSlett
  4. E sååå gla for at du e så god at du kan bada nå. Kosa deg mye og slapp godt av kjære venn. Liv

    SvarSlett