torsdag 13. juni 2013

Regnvær i paradis

I går ble det bare et bad og ikke strand Det blåste frisk bris så vi fant en solkrok i Gamlehavna og nøt dagen Mannen har leid en lite blå moped og jeg satt på med ham hjem. 
I går kveld var vi på takterrassen til våre Aussie friends sammen med enda et Australsk par som hadde sin siste kveld p øya Det ble etterpå en munter og livlig kveld på Alexandros. Et par små regnbyer under åpen himmel la ingen demper på stemningen Lette sommerkjoler tørker fort. 
I dag våknet vi til stryrtregn Og her regner det Ikke småyrer som en høststorm i Stavanger Her er det virkelig snakk om regn! Men ingen stranddag i dag heller og det er litt trist siden vi nettopp har kommet hit. Men fra i morgen meldes det sol,sol og bare sol så vi klager ikke. Hvem kan vel klage når de er i paradis Ikke jeg i allefall. 
Magen driver fremdeles og tilpasser seg nye spiserutiner og litt vin. Men det går overraskende bra. Har hatt mitt første skift på et taverna toalett. Her har de ikke lås på dodørene men jeg klarte meg utmerket. Nå letter været og vi tar på sko og går ut på tur. 
Bildene er fra frokosten på balkongen 



3 kommentarer:

  1. Her yrer det mellom styrtbygene. Det er så vått at Arnfinn har avsluttet grunning og bunnsmøring av båten før han fikk begynt. Den dagen som var bra tilbrakte vi jo i Bergen. Ja, ja, vi vil jo helst ha i både pose og sekk selv om vi ikke alltid får det til. Jeg har nå vært våkensiden klokken sju i går morges. Kanskje det er for stilt for meg innimellom. Er jo ikke trett en gang, merkelig nok, men Arnfinn mener at om jeg legger meg ned på sofaen en stund med ull over og under så blir det nok en time og to med søvn. Må ikke la det bli for lenge for da går jeg en ny våkenatt i møte. Kos dere skikkelig, det gjør vi i regnet. Det er godt det er hult under taket for ellers hadde sett skralt ut. Klem fra Else, p.s, han ber meg hilse til dere begge. Henger meg på det.

    SvarSlett
    Svar
    1. Sole kom frem I entermiddag og nå et det 26 o skyggen Han skal kjøre en tur med mopeden mens jeg strekker meg litt Sover lenge og godt natta så sovner ikke. Og uten vin eller øl til lunsj blir jeg ikke så trett Har vært på apoteket og kjøpt urtepiller som skal regulere magen Det er brusetablett som farger vannet gult som brus og smaker kjempegodt Virker allerede:)) og då har Telenor senket dataprisene fra i dag så må har jeg nett på rommet Bare velstand !!!! Vi hilser begge to tilbake Fra A&E til E&A

      Slett
  2. ...selv i regnvær høres det idyllisk ut!! :) å sitte som passasjer på moped høres enda mer idyllisk ut :) :)
    liker å lese at du koser deg, og at du blir mer og mer trygg på din situasjon! yes!
    Vi var på avslutning med ida sin klasse på mandag, har hatt barseltreff her nå,og om ltt er det avslutning for joakim ;) dagene går med til bare kos og kos :)
    klem fra henriette

    SvarSlett