fredag 7. juni 2013

En nydelig dag

Sov kun et par timer på morgenkvisten. Hadde så mange tanker i hodet og natten var så lys og fin. Jeg satt ved kjøkkenbordet og så utover mens natten gikk over til dag. Våknet klokken åtte og følte meg i kjempeform selv med så lite søvn. Det er fredag, snart helg og jeg har det bra. Dette blir en nydelig dag.


Frokosten koste jeg meg med ute i solkroken. Ikke en lyd utenom humler og fuglekvitter. Beste start på dagen som finnes og reisefeberen stiger med tanken på at jeg skal sitte ute på balkongen og spise frokost, like ved et stort og duftende oliventre, i tre uker. I går kveld snakket jeg med en venninne og mens jeg fortalte henne om hvordan jeg har det så gikk det opp for meg hvor bra jeg har det nå i forhold til før jul. Hun fikk meg til å storle av noen av situasjonene jeg er så redd for.

 
I dag skal jeg ut og kjøre igjen. Jeg orket ikke å kjøpe putene sist jeg var alene og handlet for det var så langt å gå. I dag skal jeg parkerer utenfor butikken og ikke innom Storsenteret. Det er en utrolig sjarmerende cafe med uteservering like ved så kanskje de blir stedet for dagens lunsj, Ønsker alle mine kjære venner en god dag.


4 kommentarer:

  1. jeg bare smiler og smiler når jeg leser dette! :)ønsker deg en riktig fin dag, du fortjener bare det beste av alt, alltid!!!! kjære deg <3
    stooor klem fra henriette

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk og det samme til deg :))))))

      Slett
  2. Så gøy å lese bloggen din nå. Ha en fortreffelig dag og kos deg på handletur Klem Else.

    SvarSlett