mandag 17. juni 2013

Varm og litt sliten

Men nyter dette livet! Vi var litt ivrige med solingen i går og ble begge litt vel røde øverst på lårene så var ekstra forsiktige med solen i dag. Ble overfalt av 10 bråkete svensker At det er mulig å lage så mye bråk Selv om vi var på min pardisstrand ble det ikke en så avslappet dag som jeg håpet på. Jeg var så slapp at jeg ikke engang orket å lese Sikkert en reaksjon på alt vi har opplevd denne uken og all aktiviteten jeg har vært i. Jeg vil så gjerne være med på alt og glemmer at jeg er nyoperert. Men en slapp dag og en hvil med beina høyt hjalp så nå har jeg det mye bedre. 
I kveld skal vi ut og spise alene. Romantisk kveld med min skjønne mann. I går kveld hadde vi en nydelig kveld med kjempegod mat helt nede i vannkanten Som vår venn sier: this is why we are here. Lett sommerkjole og en fløyelsmyk kveld. Ren nytelse. Tanken på mange flere slike kvelder og dager er svært behagelig 

En liten hvil før vi satte oss i baren med mobil og iPad og Cappucino :

2 kommentarer:

  1. Så kjekt at dere har det bra, været har begynt å bli litt mer sommerlig her hjemme selv om tempen ikke er så høy.15 grader i dag, men det er godt i solen for det. Måtte en liten tur til hytten igjen i dag, hadde glemt igjen noen klær som jeg vil ha med på ferie. Passet godt på å få med maten og glemte resten. Ta det for all del litt roligere resten av ferien, husk det kan straffe seg å ta i for mye selv om du føler deg i aller høyeste oppegående. Ha en flott kveld. Klem Else.

    SvarSlett
    Svar
    1. Så du har begynt å pakke? Kos deg med førreisegleden :))))

      Slett