lørdag 6. april 2013

En lørdag som før i tiden

Vi skal ut og handle mat for helgen og neste uke og så hente Monica. Hun skal være her til i morgen. Det blir nesten som før i tiden da hun var liten og var sammen med oss hver andre helg. Handleturene til Ski på lørdagene og lørdagskos. Gleder meg til en koselig helg. Og gleder meg over at jeg er frisk nok til å glede meg og til å delta.


Min oppskrift for å bli kvitt de nye smertene fungerte bare delvis. I går kveld var det så vondt at jeg måtte ty til andre teknikker. Enkelte områder og tema er tabu å både skrive og snakke om. Har man vondt i et kne kan alle detaljer fortelles, men har man vondt i de 15 cm tarm mellom tykktarm og lukkemuskel kan det ikke utbroderes. I hvert fall ikke i detaljer. Så jeg snakker og diskuterer med meg selv om hvordan best håndtere problemet der og da. Noen ganger blir det litt ensomt men jeg blir jo enig med meg selv uten særlige diskusjoner.




Bildene av Prada i går fikk meg i mimre og savnehumør. Jeg skulle ta det med ro så da hadde jeg god tid til å se på gamle bilder og mimre litt. Men savnet etter å kunne gi guttene mine en klem økte voldsomt. At det er full vår i Stavanger gjør ikke lengselen mindre.




3 kommentarer:

  1. Glädjer mig att du känner dig så bra att kan njuta av helgen med dina kära<3

    Riitt

    SvarSlett
  2. Vær deltaker, men tilskuer, for nå er det om å gjøre at du får en fin helg med besøk og det hele. Kos dere og ta nå ikke av fordi om du har lyst til det. Ha en super helg. Klem. Else

    SvarSlett
    Svar
    1. Ikke så lett å være tilskuer. Jeg vil så gjerne at alt skal være bra og stelle og stulle for henne Men i dag har jeg vært nokså flink Bittelitt ekstra vondt i kveld har jeg nok.....
      God natt og fin søndag Else :)

      Slett