fredag 26. april 2013

Kroneis

Jeg har fortalt at jeg spiser en skive med jordbærsyltetøy daglig og i dag spiste jeg jammen med litt kroneis. Jubileumsis med hvit sjokolade. Nydelig men tippen var nok, resten kastet jeg, Mulig jeg får diarre av isen men det passer perfekt før operasjon.




Det ble ikke operasjon i dag heller. Men kanskje i morgen. Eller på søndag. Eller mandag.
Jeg har fremdeles tålmodighet mye igjen.Og i tillegg har kroppen begynt å slappe av utrolig godt av Et standpunkt et tatt, jeg er trygg på at jeg får hjelp og nå kan jeg slappe av Jeg sover i ett sett og er behagelig av slappet.

 
Monica har vær på besøk så da gikk et stort stykke av dagen til kos. Favorittsykepleieren min startet ferien sin i dag og det er ikke så kjekt for meg. Men de er veldig greie de andre også så ingen grunn til panikk. Jeg har vært her så lenge nå at jeg føler meg som den gamle kjerringa som går igjen i gangene. Hvitvinen er satt på kjøling til oss to på 2218 til kvelden, men må sjekke med ansvarssykepleieren om det er greit med de pillene jeg får. Kanskje det blir vann og TV i stedet.


 
I morgen er det ny runde med forberedelser til operasjon. I dusjen klokken 06:00 Ren kropp, hår og tær Skjorte med åpen rygg osv. Om det blir operasjon vet jeg ikke men det kan lett gå godt

4 kommentarer:

  1. Nu kan du ju förberedelserna utantill:-) Hoppas du få ta ett glas vin i kväll. Det är du väl förtjänt!

    Klem Riitta

    SvarSlett
    Svar
    1. Vet nøyaktig hvordan det skal være. Sykepleieren i kveld spurte meg hva hun skulle finne frem :)
      Ha en god kveld du også med stigende reisefeber ;)))

      Slett
  2. og jeg har spist softis idag ;) dessert.... roar tok meg ut for å spise, en sen bursdagsmiddag. det var kos... vi venter jo bare likevel.....

    Kos deg med morgenstellet, du kan skrive bok om det etterpå ;)
    God klem fra Henriette

    SvarSlett
    Svar
    1. Soft is og Krone is. Snart sommer :) Vi går og venter med hver vår mage vi.... Ikke lenge igjen nå. Hatt litt sykehusaction med en sykepleier som ga meg feil skjorte til operasjonen. Dette har du ikke greie på sa hun. Ok sa jeg :) Med et surt fjes måtte hun komme inn og bytte den for jeg hadde jo rett. Mye rare folk :) Og ikke rart jeg vil hjem til min mann. Kanskje det skjer noe med oss begge i morgen?
      Ha en fin kved og kos dere med Idol. Je får sprøyte 22:10 og da er det av med lys og rett inn i natten Klem til deg fra meg :)))

      Slett