mandag 29. april 2013

I dag?

Like før jeg skulle hente meg frokost kom sykepleieren løpende og ikke måtte ta piller og ikke spise. Jeg skal fast fordi jeg var satt på operasjonsprogrammet for i dag. Legene sitter og diskuterer operasjonsmåten akkurat nå.




Dette går for fort den ene veien og så den andre veien. Føler meg som en filledukke de rister hit og dit. Jeg fikk totalt panikk og prøver nå å samle meg for å finne styrken min. Mannen min er her om en times tid så håper jeg vi kan snakke med legen begge to Jeg må ha en grundig forklaring på hvordan de skal operere meg. Må vite nøyaktig hva de skal gjøre med min kropp.
Hører dere ikke noe fra meg på en stund så vet dere hvorfor, men jeg skal gi lyd så fort jeg kan.

2 kommentarer:


  1. Lykke til Annlaug, håper du får operere i dag.
    Tenker på deg..
    Hilsen N M..

    SvarSlett
  2. Lykke til, endelig ser det ut til at det skjer noe. En kjempeklem til deg. Else

    SvarSlett