torsdag 25. april 2013

Operasjon

Ligger klar i senga og venter. Nydusjet og ren i operasjonsskjorte med åpen rygg og tilhørende truse med åpning i siden. Senga er skiftet på og antibiotika hengt klar på stativet. Den kobles først på når jeg kjøres opp.
Dagen kan bli lang fordi jeg ikke aner når de henter meg. Jeg hørte at legen ( fra i går) ringte til operasjon avd og forklarte hvorfor det er så ekstremt viktig at jeg blir operert i dag. Han har nok veldig dårlig samvittighet men har også helt rett for i dag er smertene grusomt store.






Mannen kommer snart en liten tur og det ser jeg sånn frem til. Han kan være her til de kjører meg opp Guttene mine har ringt og sendt meldinger. Før 8 i  morges kom Mette mou innom før hun skulle på jobb. Noen har sendt henne hit for det trengte jeg. Takk, Mette. Jeg fikk gråte på skulderen hennes og hun ga meg en håpsten med LOVE. Den har jeg gnuget på i ene hånden og lilleengelen i den andre. Hun ga meg så mye positiv styrke og jeg smilte og lo da hun gikk. Takk, Mette.

Da pakker jeg ned lillepc og gir lyd når alt er over. Det er en kvinnelig kirurg som skal operere meg. Hun er nok flink og gir meg en søt fin stomi. Send meg gode, sterke, varme tanker. Takk for all støtte jeg har fått. Dere har båret meg frem. I går fikk jeg en fantastisk kommentar her på bloggen fra Henriette.  Den vises ikke her. Vet ikke hvorfor men jeg har den i inboksen i mailen. Takk kjære deg.

9 kommentarer:

  1. ...og jeg som trodde du ikke fikk den! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Fikk stomien eller operasjonen?

      Slett
    2. innlegget på bloggen fra i går, for den var borte da jeg sjekket idag. Så da måtte jeg prøve å skrive en ny, og det gjorde jeg...;) jaja.
      Nå er vi nok bare lei oss alle sammen, lei. oppgitt. og ikke minst frustrerte på dine vegne. Men vi lar oss ikke knekke!!!!! nei, det gjør vi ei!!! varm trøsteklem

      Slett

  2. Masse lykke til Annlaug, jeg tenker på deg, dette kommer til å gå godt. Klem N M..

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk:)) Tenk på meg i morgen også for det ble ikke i dag Men er satt opp i morgen. Vanskelig å motivere seg på ny og på ny men ikke noe jeg kan gjøre noe med

      Slett
  3. kristine gjermundsen25 april, 2013 13:19

    Lykke te i dag Annlaug! Tenke masse på deg og krysse fingre og tær på at det vil gå fint, og d jørr d nok. Håpe dette blir starten på någe bedre:) Sende mange dataklemmer:) hilsen kristine

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk jentå mi :))) Satser på at det blir operasjon i morgen Krysser fingre og tær!!! Klem fra meg

      Slett
  4. Good luck Anna from all your pals in England

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you:))) They have too many patients in the hospital And to day they did not find time for me in the operating room. Try again tomorrow so keep your fingers crossed

      Slett