tirsdag 22. januar 2013

Dag 15 og sliten

Det skjer jo ingenting her Ligger og proppes full av medikamenter selv om dosen er endret noe.
Litt skjer det da for jeg har vært til GU undersøkelse hos to spesialister Festlige menn og alt vel.
I dag sjal jeg visst til en ny fargetest men aner ikke når eller hvor Så da ligger jeg her da. Noen bør snart gjøre en skikkelig innsats for å finne ut hvorfor jeg har så vondt, tenker jeg. Medisinene jeg får for betennelsen når full status etter 5 døgn. Jeg er nå begynt på døgn 4 så jeg håper fremdeles.
De nye medisinene gjorde meg helt tullball i hodet uten og fjerne smerten så nå etter et døgn har jeg nektet å ta dem.
I natt var jeg våken med enorme smerter fra 01:20 til morgens. Det kom en veldig gammel og veldig syk dame i den andre senga kl 5 i morges. Men hadde nattevaktene lest papirenen mine hadde de lest at jeg kunne få en sprøyte i natt og sluppet smertetimene. Har klaget så de er vel sure i natt Tuller ikke med finner har jeg funnet ut Men skittvannari bare jeg får det jeg skal ha.
Er det noen som aner hvor mye repriser og vås de sender på TV om natten? Ikke prøv å finn det ut...........



2 kommentarer:


  1. Høres ikke kjekt ut. :( Flytt til et annet sykehus, der er fritt sykehus valg her i landet :(( Det er ikke menneskelig å ligge så lenge med så mye smerter. :( Hilsen N M...

    SvarSlett
  2. hvordan har det gått videre?

    SvarSlett