mandag 7. januar 2013

Endelig mandag

Ble en like urolig natt som jeg hadde regnet med. Endelig er mandagen her for nå er kreftene oppbrukt. Måtte doble dosene i natt og nå har jeg ikke mer å gå på hverken av dosering eller krefter.
Multitasking på sitt beste med 25 minutt med repetert oppringing fra både fasttelefon og mobiltelefon ga resultater. Jeg fikk kontakt med legekontorer og en legesekretær ful av forståelse og medfølelse ordnet avtale med både lege og taxi Nå blir jeg hentet klokken 11:10. Første hinder passert.


Ny drosje kjørte meg hjem igjen og helt til døra. Jeg fikk en sprøyte av legen og en med hjem som sykepleiermannen min skal sette på meg i kveld. Blir vel nødt til å oppdatere stillingsbeskrivelsen hans nå. De to sprøytene med morfin skal hjelpe meg å holde ut til i morgen. Da kommer enda en drosje og bringer meg til Gastrokirurgisk poliklinikk.







10 kommentarer:

  1. Tenker på deg, mammsen ;)

    SvarSlett

  2. Lykke til . får håpe at alt løser seg nå.
    Det er så slitsomt å gå med sånne smerter over lengre tid.. :)

    SvarSlett
    Svar

    1. Glemte og skrive hvem jeg er.. N M .. :)

      Slett
    2. Ja, du vet nok alt for godt hvor slitsomt det er. Jeg må operere det er det ingen vei utenom g da er det ikke bra å være så sliten. Hadde håpet de la meg inn så jeg kunne få skikkelig smertelindring og samle litt krefter før operasjonen Men legen min mente at det ville de gjøre i morgen

      Slett

    3. Får krysse fingrene på det.
      Dette er helse Norge. Det går alt for trekt, du blir sliten av smerter og sliten av å sloss med leger å hele helse systemet. :(
      God bedring.. :) N M..

      Slett
  3. Stakkars deg - tenker på deg og sender varme tanker, Klem fra oss to i Bergen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk kjære dere. Snart tid for neste sprøyte Tror han gruer seg litt for å være sykepleier på høyt nivå Forstår ham :(

      Slett
  4. Lots and lots of love and big hugs to you Anna, you are doing so well. I hope you get sorted as soon as possible this week so that the pain subsides for you.
    Keep the positive thoughts up and I hope your night nurse is wearing a similar outfit to your picture !!!
    Thinking of you lots and lots xxxxxxx
    Lou xxxxxxx

    SvarSlett
  5. Thank you, Lou:) Erik was a fantastic nurse Not many men could have handled that But sorry, no nurse uniform ;(
    Now I have real nurses to look after me but miss my special nurse.......

    SvarSlett